Välkomna att följa mig

Ja, hej o välkomna att följa mig på min nya blogg...  denna skall inte vara hemlig ;-). Tvärtom!! Varför? Jo så här är det:  Jag satt i soffan o tyckte synd om mig själv.... Ganska många överflödskilon, räkningar betalda o pengarna slut...Tja egentligen inte värre än någon annan normal människa då.... Men ialla fall så blev jag arg! Sitta o gnälla när den enda som kan fixa till det är jag! Eller hur?! Så nu blir det nya tag!! Imorgon ska jag väga mig och på nått sätt ska jag komma på ett bra sätt att sluta låta pengarna rinna iväg! Köpstopp till Milla alltså! Inga kläder, smink eller annat "bra o ha" på ett tag nu...! Måte fundera på hur länge...., tar det imorgon ihop med vikten :-).  Så tänkte jag att om ni är några som vill följa mig så blir det kanske lite lättare att hålla målen?? Det hoppas jag iallafall!

Jag är ingen van bloggare o vet itne hur man fixar med bilder å såntdär.. men det lär jag mig väl..

Sköt om er så "syns" vi imorrn!

Camilla

Kommentarer
Postat av: Maria Brauer

Du är allt en finurlig en. Att skriva har alltid varit din grej och ett sätt att bearbeta. Ska bli kul att läsa! Vem vet, kanske finns en författare där inne som kan dryga ut kassan.

Kram Mia

2011-09-04 @ 19:10:49
Postat av: Tina Gottschalk

Jag kommer att följa dig, Milla&heja en massa!!!Kram

2011-09-04 @ 19:57:35
Postat av: Oscar Löfroth

Jag följer! Kul! Lycka till!

2011-09-04 @ 20:36:30
URL: http://oscarsbild.blogspot.com
Postat av: Annika

Jag kommer följa dig och din blogg =) Det kan ibland kännas svårt att nå upp till sina mål, men med stöttande kommentarer från bloggen kan man fixa det mesta!



Jag har 1,5 år kvar på utbildningen, den är på 3,5 år så jag får stå ut ett tag till =) Kram

2011-09-04 @ 20:43:26
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Benny

Att köpa och äta är oftast symptom på att söka tröst.



Jag har anmält mig till Gbg-varvet nästa år igen. Det har inte blivit någon träning och kilorna har blivit fler. Det är lite som att börja om från början.



Det viktigaste i början när man vill förändra på något är att kämpa med att få in en rutin. Resultatet får vänta, men det kommer också om man bara fortsätter med rutinerna. Jag springer nu tisdag, torsdag och lördag eller söndag. Jag springer inte tre dagar i vecka, utan dom dagar jag "bokat" in mig på, om du förstår skillnaden. I morgon är ingen bestämd dag. På måndag är däremot en bestämd dag.



Lycka till

2011-09-04 @ 22:09:39
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: En följare.

Men ja tycker man ska få gnälla också om man vill eller behöver.



Mitt tips för att gå ner i vikt det är att väga sig varje morgon. Då får man en bra känsla för vad som fungerar och inte fungerar.



Jo, tänk vilken bra ekonomi man sakulle få om man inte köpte en massa strunt. Denna helg köpte ja ingen godis iaf, men de gick ändå mkt pengar. Fast på städgrejer.

2011-09-04 @ 22:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0