Tar emot att erkänna...

Men det är så att förkylningen inte bara kom tillbaka, den fick ordentlilgt fäste. Sen om det beror på spinningpasset i tisdags, eller om det hade kommit ändå vet jag inte. Troligen hade jag snörvlat ändå..

Så mitt pumppass igår fick jag hoppa över.

Idag jobbar jag hemma så inget spinning pass. Helt ok ändå, men inte riktigt som jag tänkt. På söndag hoppas jag ha vilat bort min förkylning,

Tänk om jag hade klarat maten lika bra som att inte slösapengar.. Där går det hur bra som helst!!
Nåja det är bara att inte ge upp...

Idag ska jag jobba till lunch sen till Kristianstad för läkarbesök med sonen.

Jag fick en award av en kompis förresten... vet inte hur man gör eller så, men det sporrar! TACK!

Imorgon är jag själv hemma, ska vila, tvätta o städa o kanske klura på designen på denna blogg!

Ha en bra dag

Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0