Snabbis

Hej på er, Huj vad tiden går, redan en vecka till som gått. Inser att det är en vecka sen jag vägde mig.., men jag har haft lite annat att tänka på.. I alla fall så tänkte jag bara snabblogga lite nu på morgonen innan jobbet så ni inte tror jag glömt er! Men jag får skynda mig så jag hinner med mitt tåg! Det har inte blivit någon träning alls.. en kort promenad igår i det fina vädret det är allt. Spinningen i tisdags blev inställd.. Kanske lika bra det, min förkylning har hängt kvar o först idag känner jag mig ok. Målet att inte äta sötsaker har gått ganska bra! Inte helt hundraprocentigt, men rätt ok! Klar förbättring om man säger så. Pengar gör jag inte av med!! Det är lättare än vad jag först trodde!! Sköt om er nu o ha en härlig helg o så lovar jag att inte vänta så länge med nästa inlägg, o rätt vad det är kommer det bilder åxå.. Vi ses Camilla

Kommentarer
Postat av: Benny

Bra att du vilar ut förkyldningen. Härligt att det fungerar att inte slösa pengar. Man blir inte lyckligare för det, eller bara i några sekunder.

2011-09-30 @ 19:02:56
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Annika

Jo, jag förstår vad du menar =) Vi kommer att möta måndagen med att gå upp till minneslunden, äta god mat som Becca hade gillat och lite sådant.



Låt träningen komma när den kommer, förkylningen måste försvinna först annars blir det bara värre.



Kram

2011-09-30 @ 19:46:22
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Benny

PS, på måndag tänder vi 18 ljus för Rebecca. Hon skulle då fyllt 18.



/Pappa

2011-10-01 @ 00:57:50
URL: http://heliflyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0