Segt

Hej på er,

Ja det är verkligen segt att vara förkyld o febrig. Idag kände jag mig lite piggare, men nu är jag trött igen. Har lagt mig klockan åtta två kvällar på rad.. tråkigt!
Har ju det goda med sig att jag inte äter en massa extra ;-), men jag är iallafall inte hungrig..

Inget sött har glidit ner!! Jag vet att det bara är två dagar men det är ändå bra jobbat!! Vi brukar alltid ha nåt gott på soffbordet! Men inte nu! Men där va igår o jag klarade mig utan att äta det!

inga pengar går det åt heller :-) så lite positivt är det allt.

Jobba kan jag ju göra ändå eftersom jag har datorn hemma o kan i stort sett göra allt jag kan på jobbet här hemma. Fast i mjukisbyxor o så kan jag vila mellan varven, inte helt dumt faktiskt även om jag vet att man inte ska jobba när man är sjuk så är detta en bra mellan-lösning.

Annars har det klart inte hänt så mycket... soffan har varit skön och jag räknar inte med att kunna träna denna veckan. Prommenaden till o från tåget får räcka. Kanske en lördags-prommenad med... vi får se vad kroppen säger,

Nu har jag inte vägt mig på ett tag så jag lovar att göra det imorgon när jag vaknar o rapporterar!

Sköt om er!

Vi "syns" imorgon!

// Camilla

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är bra att du har hållit dig undan det söta =) Det ska du vara stolt över.

2011-09-21 @ 11:16:46
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0