Lite lat..

...Känner jag mig allt. men väljer att vara hemma o ta det lugnt ikväll efter att inte haft någon kväll hemma på länge! Imorgon hägrar ett spinningpass.

har inte vägt mig sen de två fösta dagarna men har hållt mig till mina måltider o egentligen inte nåt extra.

Var på Tuppeware party igår hos min lillasyster. Jag hade 500 kr från Peter att handla för och fösökte verkligen hålla mig på det.. blev 58 kr mer...  men då va 30 kr exp avgift. Nu äger vi snart en liiiiten kanna o påläggsburkar :-).
Lite frisörskostnader för sonen har det åxå blivit..  tycker det är bra att redovisa här för då ser jag verkligen att jag gör av med pengar...!

Jag trodde jag skulle kunna blogga varje dag men så kommer det inte att bli, men så ofta jag kan iallafall.

Idag har jag varit på kurs hela dagen. Farligt gods flyg. Himla kul tycker jag det är att återuppliva gamla kunskaper! Har ju kunnat det där väldans bra en gång i tiden..  o återse Birgit som jag hade som kursledare för typ 12 år sen va åxå trevligt!

I helgen blir det kalas för Max som är pappa till Peters sons flickvän :-) och för Annie som ska fylla 13 snart...

Nu ska jag hejja på de himmelsblå en stund.

Kram o hej!

Camilla

Kommentarer
Postat av: Benny

Lite lat? Nej, lite otur i starten bara. Eftersom du fortsätter bloggningen så är du fortfarande igång. Du har ju redan påbörjat planeringen av utgifterna. Bra jobbat!

2011-09-08 @ 21:46:51
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Annie

Fy dig mamma... Du åt faktiskt glass... MIN glass. Det glömde du skriva?? Men du är duktig ändå!

2011-09-10 @ 18:19:59
Postat av: Annika

Det är bra att du erkänner vad du har gjort för fel, att du är medveten om dem och kan då rätta till det med kanske en extra promenad eller nått =)

2011-09-10 @ 22:10:27
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0