Helgen..

..är snart förbi. Kände mig superhänging o trött o grinig i början på helgen, men nu känns det mycket bättre.
Gissar att jag haft en förkylning i kroppen eftersom alla runt mig varit förkylda..

Idag har jag massor med energi! Vi har ett litet kalas för Annie med kakor o tårta idag. Hon blev glad och har fått fina presenter.
Hon fyller ju år nästa söndag men då är hon inte här hos oss.

Vädret är toppen o bidrar till gott  humör. Kan inte säga att jag tänkt särskilt mycket på vad jag ätit denna helgen och som Annie sa så åt jag upp hennes glass en kväll.. fast jag har köpt ny till henne nu.

Känner mig full av energi och ska verkligen gå på inplanerade träningspass nästa vecka!!

Inplanerade pass nästa vecka:
Måndag: styrkepump
Tisdag: spinning
Torsdag: Stryrkepump
Fredag: Spinning
Söndag: Prommenad med inslag av jogging (8 km) o styrkepump

Då har det gått bättre med att inte slösa några pengar! Jag har faktsikt inte slösat några alls!!! Känns bra.

Nu får jag återgå till kalasandet!

Och jag lovar er att imorgon SKA jag träna!
Rapport kommer imorgon kväll!

Ha en skön kväll!

Camilla

Kommentarer
Postat av: Benny

Träna försiktigt nu. Det är bättre att träna lite än inte alls. För inte alls kan det ju bli om du blir förskyld igen. Känner du att det är tungt och träna, så avbryt dagens träning. Om du inte har tränat på ett tag, så är 5 träningspass för mycket i mina öron att starta med. Kondition är färskvara.

/Lycka till

2011-09-11 @ 21:51:40
URL: http://heliflyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0