Helg igen...

Hej, förlåt att jag inte skrivit på så länge, men jag har haft en hel del att tänka på.. Har varit det argaste jag någonsin varit och också väldans ledsen. Är lite mer balanserad nu, men tyvärr lyckades jag inte hålla mitt sötsaks löfte.. Jag börjar om på det imorgon o provar en vecka till. är ju lite tråkigt att jag äter när jag blir ledsen o arg.. Borde bara promenerat eller nåt.. Får prova det nästa gång! Förkylningen är så gott som över så på tisdag blir det spinning på lunchen igen. Ska blir skönt!! Har dock inte precis slösat några pengar.. fick ju handla tågölen i fredags men det var ju min tur så det var ju inte nått annat att göra. Nästa vecka har jag inget planerat och inga utgifter vad jag vet.. Mer än alla räkningar då.. Idag var mina föräldrar o min lillasyster här på middag. Och sötaste Moa såklart. min lillasysters tös. Hoppas ni har en skön söndag! Vi "ses" Camilla

Kommentarer
Postat av: Heidi

Låter inte helt bra att du varit arg:( Ja jag kämpar på med mitt motionerande och det går framåt=) Men bara du får vara frisk nu så kommer du säkert igång igen. Ikväll blir det cirkelträning för mig! Kramar

2011-09-26 @ 17:24:33
URL: http://madebyheddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0