Andra dagen

Resultat: 95,1 kg i morse (-0,3 alltså!!) o inga pengar spenderade...

Eller... räknas 200 kr till min son?? Det va ju inte till mig..! Och han behöver dem till tåget..  Näe,det kan inte räknas!!

Bara ett kort inlägg idag för det är ju fotboll..! Eller en dålig ursäkt för fotboll, men jag vill ändå se det...

Måste bara berätta att spinningpasset blev inställt oga av ett möte som jag var tvungen att va på... Två inställda träningspass på två dagar.. Ingen bra början.. O imorgon är det ju min vilodag..! Lite komiskt..! Fast då ska jag på tupperware hos min lillasyrra o mysa med hennes goa Moa :-).

Ha en bra kväll nu så "ses" vi imorgon!

Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0