Trött på det här..

Hmm funderar på om det här är så bra, att blogga alltså.. kanske vilar från det en stund.. vi får se. Jag har iallafall glömt att väga mig på hela veckan, även om jag inte tror att det har hänt nåt förståss.. tror att jag måste göra upp ett schema o sen följa det, inte låta saker komma emellan. Som strees, huvudvärk, emergilöshet etc etc. Vill ha massoe med energi o orka vara glad igen! Sparandet går bra även om det blivit lite kläder till barnen, men det måste dom ju ha. Nu har det blivit kallt åxå så vi får se över vad vi behöver. Idag ska jag jobba hemma eftersom vi ska på läkarbesök nu på morgonen, kan bara hoppas att denna läkaren är bättre än den förra som inte va mycket att ha... Håll tummarna! Denna helgen har vi inget planerat så det blir till att inventera mössor o vantar, städa lite o så ska jag se om jag kan klura ut hur man ställer in värmen i bilen så Peter slipper skrapa rutor på morgonen. Ha en bra dag! Vi "ses" Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0