Söndagstrött

Hej på er! Ja jag är lite trött. Hela min kropp skriker av onda aningar! Jag går o oroar mig för saker som högst troligt inte kommer att hända... Lite tröttsamt men jag vet inte hur jag ska bli kvitt känslan. Imorgon skulle Becca fylla 18. Hon får inte uppleva detta då hennes sjukdom blev för svår o tog henne från oss. Det är klart att jag tänker mycket på henne! Hon var en del av oss ett lite tag i livet och har satt spår i våra hjärtan. Jag önskar att dagen imorgon går bra för alla som måste ta sig igenom den och att lilla Becca ser oss från sin himmel o känner all kärlek som strömmar upp till henne! Idag har jag promenerat 8 kilometer orkar inte springa, det finns det inte energi till, men promenaden var skön! Snart ska jag ta in tvätten som jag låter torka ute i det fina vädret, tyvärr hinner den nog inte bli helt torr, men gott kommer den att lukta iallafall. Imorgon ska jag rapportera min vikt till er. Det går väl sådär men jag har lite annat att tänka på.. Vi "ses" Camilla

Kommentarer
Postat av: Heidi

Den verkar bara finnas på iphone, för Rikard kunde inte ha den;( men väldigt smidigt!

2011-10-02 @ 21:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0