Söndag igen

Värst vad veckorna går fort... Fredagen var precis så avkopplande o lugn som jag hoppades. Först ett bad sen både fot, ansikte o rygg o nack massage. Efter att vi duschat så gick vi ner på stan o åt och sen in på Hemmakväll för att hyra film o köpa godis.. Vi satt på Annies rum o kollade på film för vi ville ju inte störa killarna som fick ha "grabb-kväll". Sen somnade vi super tidigt.. Annie var också väldans nöjd! Och det var ju det som var meningen! Igår var Annie med Johanna o shoppade i Malmö. Hon handlade fina saker! Hon är väldans duktig på att få pengarna att räcka till det lilla pyret! Sen var hon hemma o vände för att sen ge sig ut till stallet och sova hos bästisen Nicole. Jag o Dennis var på stan o han köpte ett par Jeans o två tröjor. Idag är det en lugn söndag. Annie ska snart hämtas i Stallet o sen blir det våffel kväll! Mina mål för nästa vecka? Okey, så här tänker jag.. Jag är anmäld på två spinning pass o ett gympa,och om inget av dem blir inställt så känns det full tillräckligt! Det är lunchpass så de varar ca 45 minuter. Lite lagom. Har till sist fattat att jag inte kan lägga in den träningsdosen som jag hade innan jag bröt benet.. får ta det steg för steg... Och absolut inget godis eller fika! Vi får se till helgen, men inte i veckan! I dag för ett år sen bröt jag benet.. Året som följde på det har varit kantat av sorg och annat som gjort att det känns som om det inte varit ett så roligt år! Nu hoppas jag att det vänder och att idag är en vändpunkt mot det roliga istället! Förresten... hur fixar man till headern? Alla har egna fina bilder där ju... Det vill jag med ha! Ha en skön vecka så "ses" vi snart igen. Vikten skall ju rapporteras. Väger mig imorgon, men förväntar mig ingen förändring! Men har lite ny motivation så jag hoppas att det ska bättra sig snart! Sköt om er!! Camilla

Kommentarer
Postat av: Benny

Oj, när jag fick se bilden trodde jag att du skadat dig igen. Lycka till med träningen. Hoppas att det blir lagom mycket.

2011-10-09 @ 17:31:03
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Heidi

Rikard kan säkert hjälpa dig med en bild en dag;) du har inte tänkt något på ljusparty? Kram

2011-10-09 @ 22:22:48
URL: http://madebyheddan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Jag hoppas också på att du får ett bättre år :) ang headern så finns det sidor som beskriver hur man gör. http://www.designadinblogg.se/lagg-till-en-egen-bild-som-header/ jag tror att denna kanske kan hjälpa till. Lycka till :)

2011-10-10 @ 00:08:38
URL: http://www.stopeatingthepaste.wordpress.com
Postat av: Annika

Jag trodde som pappa, att du hade skadat dig igen, men det läste jag sen att du inte hade som tur var =)

Kram

2011-10-10 @ 20:36:06
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0