Sådärva...

Lyckades inte riktigt med det jag tänkte göra... Skulle lägga in en fin bild på ljuset jag tände i måndags, och även en söt som jag hade på Moa, men inte då, istället raderade jag bilderna från telefonen, grattis!! Nåja, vikten är fortfarande inte förändrad.. men jag var på lunch spinningen i tisdags!! Härligt. Har haft huvudvärk i flera dagar så till den grad att jag funderade på om jag kunde be grannen ovanför rulla lite tystare på sin stol. På jobbet alltså... Men annars mår jag toppen. Känner mig lugnare och gladare. På fredag är det dags för mig o Annie att få massage och äte ute. En riktig tjejkväll som hon fick i trettonårs-present. Nu ger jag upp datorn för ikväll! Vi "ses" Camilla

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att höra att du är på lite bättre humör :) i morgon

är det stand up, ska bli kul! Ses då :)

2011-10-05 @ 20:13:03
URL: http://www.stopeatingthepaste.wordpress.com
Postat av: Benny

Det finns program som kan få tillbaka bilder från minneskort (om man inte formaterar).

Hoppas det blir en trevlig fredag.

2011-10-05 @ 21:26:31
URL: http://heliflyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0